עסק שעובד נכון לשנים רבות

אם חשבתם שאתם יכולים להצליח ובכל זאת משהו השתבש בעסק שלכם, זאת עדיין לא סיבה להרים ידיים ולוותר. הלוואות בערבות מדינה, הן דרך מצוינת לעסקים שעומדים בקריטריונים על מנת לחזור לדרך המלך ולהתפתח, להשתקם ולהבריא. אם מגישים את הבקשה באמצעות יועץ עסקי, שגם עוזר לכם להכין תכנית עסקית שתשלב את ההלוואה נכון יותר כדי להבטיח את ההבראה של העסק שלכם, יש לכם יותר סיכוי להצליח לקבל את ההלוואה מהקרן שמעניקה אותה. אמיר פרידברג – ניהול נכון, עוסק בכך שנים ועוזר לעסקים רבים לממש את הזכות שלהם לקבל הלוואה מצוינת בתנאים טובים כדי להבריא את העסק וכדי להצליח.

מה חשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה?

  • לא מדובר בהלוואה שהיא מענק וגם לא הלוואה שהיא חינמית. יש אמנם ריבית של עד פריים+3.5% להלוואה לחמש שנים, אבל זה דורש תכנון נכון של השקעה של הכסף על מנת לקבל אותה ולהגיש את המסמכים הנכונים שמבטיחים לקרן שאתם יכולים לעמוד בהחזרים. בדיוק בגלל זה יש קריטריונים ועליכם לבדוק אם אתם עומדים בהם.
  • עסקים רבים חושבים שאם הם יכולים לקבל הלוואה שהמדינה ערבה ל-70% ממנה, הם יכולים גם להתנהל בצורה לא אחראית ולא לנהל את הכספים ואת העבודה נכון. זה בדיוק מה שהקרנות לא רוצות שיקרה ולכן אם יהיה לכם יועץ צמוד שיכול להתוות לכם את המתווה הנכון לעבודה, שמעמידה את העסק על הרגליים ולשימוש נכון בכספים שתקבלו מהמדינה, יש יותר סיכוי שתקבלו את ההלוואה וגם תוכלו ליהנות ממנה במקום להסתבך שוב ולא לעמוד בהתחייבויות.
  • כל עסק יודע מתי יש לו הצדקה לקיומו ומתי הוא יכול לעמוד בתכנית העסקית שלו, אם הוא עושה אותה נכון. חוזק העסק והנחישות שלכם לבנות אותו ולהחזיר אותו לעבודה מלאה, יקבעו אם ההלוואה תהיה הצעד הנכון ולכן יש לחשוב על הנתיב שלכם בעזרת איש מקצוע שיכול לבדוק את זה אתכם.

כל אחד יכול להבטיח שהעסק שלו יעבוד נכון לשנים רבות בעזרת תכנית עסקית נכונה ויועץ כמו אמיר פרידברג – ניהול נכון, שגם עוזר לכם להגיש בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה שמסייעת לכם לבצע את התכניות שלכם לטווח הארוך.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל