קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

אם אינכם מכירים עדיין את הקרן בערבות המדינה הגיע הזמן להכיר. קרן זו הינה קרן הלוואות הפועלת מטעם המדינה לעידוד פיתוח, קיום וקידום של עסקים קטנים ובינוניים בישראל. בכל שנה אלפי בתי עסק חדשים קמים בזכות קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה ועוד אלפי עסקים אחרים נהנים מהלוואות בסכומים לא מבוטלים של בין עשרות למאות אלפי שקלים בכל הלוואה. בעזרתנו ב"ניהול נכון" תוכלו לעבור את התהליך במהירות וביעילות והתשלום מבוסס רק על הצלחה.

מהי קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה ולמי היא עוזרת?

קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה היא קרן הפועלת לטובת מתן אשראי להקמת עסקים חדשים ולסיוע לעסקים קיימים שהמחזור השנתי שלהם אינו עולה על 100 מיליון שקלים. ניהול עסק בישראל הוא ללא ספק דבר מאתגר, כאשר כל אחד מחפש לנגוס בבשר החי שהוא לרוב, אתם, ורוצה נתח ממעט הכסף שעוד נותר לכם בחשבון. ייתכן והתחייבתם לשלם לספקים מראש או אפילו לאפשר ללקוחות שלכם לשלם לכם בעוד חודשיים-שלושה על מוצרים ושירותים שהם מקבלים כעת. כדי להחזיק את העסק ולאפשר לו לצמוח, צריך לשפר את התזרים ולצורך כך הלוואה בערבות המדינה בהחלט יכולה לעזור.

מי נותן את ההלוואות ומה האינטרס שלהם?

את ההלוואה בערבות המדינה מספקים בנקים וחברות אשראי המאושרים להעניק הלוואה מסוג זה. לגופים אלו אינטרס עסקי בראש ובראשונה ואכן מדובר בהלוואה בכל דבר, על אף שהיא ניתנת בתנאים נוחים יותר בדרך כלל (דהיינו ריביות נמוכות יותר). אם כן מה האינטרס של אותם גופים פיננסיים? ובכן מדובר בהלוואה שמבחינתם הסיכון בה הוא נמוך, בשל ערבות המדינה להלוואה. במידה והלווה פושט רגל, המדינה מכסה את מה שהתחייבה לכסות במתן ההלוואה, כאשר החצי השני יהיה בדרך כלל סכום, אותו הגוף הפיננסי ידרוש מראש לסגור בפיקדון כנגד ההלוואה. חברת ניהול נכון בעלת ניסיון של מעל 30 שנים בתחום הפיננסים, השיווק והעסקים, תשמח ללוות אתכם ולסייע לכם הן בקידום העסק והן בגיוס אשראי במידת הצורך. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לשוחח ולהכיר אתכם ואת העסק שלכם.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל