הנתונים החשובים שנחוצים לכם עבור ההלוואה

כל עסק המוגדר בינוני או קטן נהנה היום ממטריית חסות שפורסת עליו המדינה כדי לעודד את העסקים הקטנים שחשיבותם להכנסות המדינה גדולה מאוד. הלוואות מדינה לעסקים קטנים הם בדיוק מה שהמדינה רואה לנכון להציע לעסקים שונים כדי להיפתח, כדי להמשיך את הפעילות העסקית המוצלחת וכדי להגדיל את העסק. חברת ניהול נכון מייסודו של אמיר פרידברג מטפלת בבקשות שלכם להלוואות, מייעצת מניסיונה העשיר שבזכותו 98% ממי שפנה דרכה זכה לתשובה חיובית. פנו לקבלת ליווי וייעוץ פיננסי כדי להבטיח לעצמכם סיכוי להלוואה בערבות מדינה.

הלוואות מדינה לעסקים קטנים

  • הלוואה ניתנת לעסקים שזכאים לכך לפי רשימת קריטריונים אולם עצם הגשת הבקשה אינו מבטיח לכם אישורה, אפילו לא אם מדובר בעסק משגשג ומבטיח שהתכנית העסקית שלו מושלמת ותואמת את המטרות שלשמן ביקשתם את ההלוואה. בקשה להלוואה צריך לנסח נכון ולהגיש אותה בצורה שתגביר את הסיכוי שלכם לקבל אותה, בדרך כלל בעזרת מומחים.
  • הלוואות מדינה לעסקים קטנים חייבים להחזיר והן לא מענקים. אמנם, התנאים הם שופרים בגלל הריבית הנוחה מאוד יחסית שהיא בדרך כלל פריים ועוד כ-3%, מה שהופך אותן לאטרקטיביות מאוד שחוסכות כספים רבים לבעלי העסקים, אבל חובה לעמוד בתנאי הפירעון וזה מחייב גם התנהלות פיננסית נכונה. גם לזה מומלץ לקבל ייעוץ כיצד לעמוד ביעדים העסקיים.
  • ההלוואות ניתנות על ידי בנקים שהוסמכו לכך על ידי המדינה ודרך הקרן לעסקים קטנים במשרד התמ"ת. את הבקשות עצמן מגישים דרך גופים מורשים לכך.

למה נחוץ לכם ליווי מקצועי?

המציאות מלמדת שמי שיש לו עסק שעומד בקריטריונים לא תמיד מצליח לשכנע את הקרן להעניק לו הלוואה בערבות מדינה, אפילו כאשר הוא מצליח לעורר אמון ולתת נימוקים משכנעים לכסף שנחוץ לו. חברה מקצועית מלווה עסקים ומנהלת עבורם את הליך הגשת הבקשות להלוואת מדינה משום שאנשי המקצוע בה יודעים כיצד לנסח אותה בדרך הנכונה. עבודה של עשרות שנים בשוק ההון ובעולם העסקי הבהירו לאנשי המקצוע כיצד לגשת למשא ומן וכיצד לנהל את המגעים כדי להשיג את המינוף החיוני כל כך לעסקים.

 

הלוואות מדינה לעסקים קטנים משמשות כהזדמנות כלכלית שתסייע לכם לבסס את עצמכם ואת העסק בבעלותכם. עצמאיים רבים פותחים עסקים – וזאת מתוך רצון לפרוש כנפיים ולהיות אחראיים לגורלם. במקביל לכך, כדי להקל בתזרים המזומנים ולבסס את העסק כראוי, מומלץ לפנות אל "ניהול נכון" בבעלותו של אמיר פרידברג. שיתוף פעולה זה ייתן מענה על כל ההתלבטויות שלכם והרבה מעבר לכך. "בניהול נכון" ילוו אתכם בכל שלבי הקמת העסק, החל מהשגת מינוף רלוונטי לעסק שלכם ועד השגת הלוואות המדינה. בנוסף, תרכשו מידע חשוב על ניהול הכספים של עסק קטן שיאפשר צמיחה מצד אחד וביטחון וביסוס של העסק מהצד השני.

ליהנות מהיתרונות הרבים שלהן

חולמים להפוך לעצמאיים? מעוניינים להגיע להחלטות בעצמכם? כיום, עומדות בפניכם אפשרויות עסקיות רבות; אפשרויות אשר יסייעו לכם לבצע את הצעד הראשון לעבר עצמאות כלכלית יציבה ומוצלחת. חלק בלתי נפרד מכך הוא ניהול נכון של הכספים שלכם. למה הכוונה? כל עסק גדול ומבוסס התחיל פעם כעסק קטן. על מנת לתת לעסק הקטן שלכם את הדחיפה הראשונית המשמעותית, כדאי ואף רצוי להגיש בקשה להלוואה בסיוע מהמדינה.

הלוואות אלו הן בעלות יתרונות רבים. ראשית כל, הריבית אותה תשלמו בהלוואה בסיוע המדינה נמוכה יחסית. כמו כן, הפריסה של תשלומי ההלוואה נוחה למדי ומתפרסת, לרוב, על פני 5 שנים. במילים אחרות, יש ביכולתכם להחזיר את ההלוואה בנוחות תוך אורך נשימה. במקביל, תוכלו לבקש את ההלוואה כאשר נדרשים רק ביטחונות מינימאליים.

כעת, כדי שתוכלו להגיש את הבקשה להלוואת מדינה עבור עסק קטן, מומלץ לפנות אל יועץ עסקי; יועץ אשר ילווה אתכם שלב אחר שלב – עד התוצאה הרצויה.

הדרך בה תגישו את הלוואת המדינה קובעת במידה רבה האם היא תאושר או לא. כדי לוודא כי אתם אכן עומדים בתנאים שלה וזכאים לקבל אותה, מומלץ לפנות אל אמיר פרידברג. בזכות הייעוץ העסקי המרשים שהוא מעניק, תוכלו לקבל את טווח הנשימה הפיננסי לו אתם זקוקים.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל