מה הן בעצם הלוואות בערבות מדינה?

כאשר בעל עסק בישראל רוצה לקבל הלוואה, הוא יכול לחפש אותה אצל גופי האשראי השונים: בנקים, חברות אשראי ואפילו חברות ביטוח וגופים אחרים הרשאים כיום להעניק הלוואות כחוק. למרות כל האופציות הללו אין ספק כי האופציה הטובה ביותר היא זו של הלוואות בערבות מדינה. אנו בחברת ניהול נכון מתמחים בהכנה, הגשה וניהול בקשות להלוואות בערבות המדינה ומסייעים ללקוחותינו בקבלת הלוואה מסוג זה בעדיפות ראשונה על פני ערוצי הלוואה אחרים. הסיבה לכך היא היתרונות הרבים של הלוואות מטעם הקרן בערבות המדינה.

האם כדאי לקחת הלוואות בערבות מדינה ואיך זה עובד?

הקרן בערבות המדינה היא קרן הפועלת בשת"פ עם גופים פיננסיים שונים בישראל המעניקים אשראי ליזמים ובעלי עסקים קטנים עד בינוניים למגוון צרכים. לרוב יהיה מדובר בהקמה של עסק חדש, שימוש לצורך הון חוזר (כלומר שיפור תזרים העסק) או לצורך השקעה ופיתוח העסק. המדינה מעודדת נטילת הלוואות בערבות מדינה משום שהיא רוצה לסייע להתפתחות המשק הישראלי, שכן מרבית מקומות העבודה במדינה הינם בעסקים קטנים עד בינוניים. לכן, סיוע בהקמה ותחזוקה שוטפת של עסקים מסוג זה, מאפשרים לשמור ולטפח את המשק הישראלי, לסדר מקומות עבודה נוספים ולתרום להתפתחות החברתית והכלכלית במדינה. עבור בעל העסק מדובר ביתרון מהותי, שכן הלוואה מסוג זה הינה בעלת יתרונות משמעותיים:

  • אפשרות לפריסת תשלומים נוחה של עד 5 שנים.
  • אפשרות לדחיית תשלום הראשון עד חצי שנה (גרייס).
  • ריבית נמוכה יותר מהלוואות רגילות. בדרך כלל לא יותר מפריים + 3.5%.
  • תהליך מפוקח ומסודר עם הלוואה הניתנת לכם כנגד תוכנית עסקית מסודרת בחינה מעמיקה ומקצועית של החשב הכלכלי מטעם הקרן.
  • ועוד.

אילו סוגי הלוואות הקרן בערבות המדינה מספקת?

הלוואות בערבות מדינה מסופקות ב3 מסלולים עיקריים: עסק הנמצא בהקמה, כאשר בעל העסק בעל הון התחלתי מסוים שאינו מספיק לו להקמת העסק וזקוק להלוואה עם תנאים נוחים לצורך פתיחת העסק ותפעולו בתחילת דרכו. המסלול השני הוא לעסקים עם הוצאות כבדות הזקוקים לשיפור תזרימי ואילו המסלול האחרון הוא לטובת פיתוח העסק, גידול בגיוס עובדים, רווחיות העסק ועוד. חברת ניהול נכון, מובלת על ידי אמיר פרידברג, אשר צבר מעל ל- 30 שנות ניסיון בתחומי הפיננסים, שיווק ופיתוח עסקי, צרו עימו קשר.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל