אילו דרישות קיימות כאשר באים לבקש הלוואה בערבות המדינה?

אחת הבעיות הגדולות ביותר של עסקים קטנים היא נושא התזרים. בשונה מעסקים גדולים, להם בדרך כלל יש הון מבוסס יותר ותמהיל עסקי שעובד זמן מה, בסיס לקוחות גדול ומעטפת עובדים הדואגת להכול – הרי שבעסקים קטנים, לרוב, כוח האדם הוא מצומצם, הכוח הוא אצל הלקוחות והספקים ובעל העסק הקטן נותר לרוב עם בעיות תזרים וקושי להתקיים. על מנת לסייע לבעלי עסקים קטנים, ניתן לקחת הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה. הלוואה זו ניתנת על ידי הבנקים או גופי אשראי מוסמכים לכך, אך מרבית ההלוואה הינה בערבות המדינה ועל כן הסיכוי לקבלה הוא גבוה יותר. אנו בניהול נכון נשמח לעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך, ללוות אתכם בהליך ולסייע לכם בקבלת ההלוואה בפועל.

האם הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה לא תכניס אותי לבוץ עמוק יותר?

בהנחה שאתם מתנהלים בצורה נכונה מעתה, עם ליווי עסקי ופיננסי מקצועי, תוכלו לתעל את ההלוואה לטובת שיפור התזרים בעסק. במקרה כזה, לא רק שהיא לא תפגע בכם, אלא היא תסייע לכם. במידה ואתם רוצים לקחת הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה רק לצורך סתימת חורים או הלוואות והתחייבויות קטנות אחרות, תתקעו בסופו של דבר בלי כסף לתזרים ועם הוצאה נוספת שתצטרכו להחזיר כל חודש. החשיבות של ייעוץ מקצועי בדרך: גם עסקים וארגונים גדולים נעזרים בייעוץ מקצועי חיצוני, אז בוודאי הצורך של עסקים קטנים לצורך ניווט נכון ומושכל בג'ונגל העסקי.

יש לך עסק קטן? זקוק לתוספת תזרים? זה הפתרון בשבילך!

אם יש לך עסק קטן ואתה מרגיש שאתה מממן את כולם חוץ מאת עצמך, אתה ככל הנראה נמצא בבעיית תזרים. זה נפוץ מאוד בקרב עסקים קטנים: הם משלמים מראש לספקים, צריכים לשלם לעובדים משכורות והוצאות נלוות בעשירי לחודש, מהלקוחות הם גובים כסף שוטף פלוס ולעצמם לא תמיד נשאר מספיק כי הם צריכים להשתמש בכסף המיועד להם לגישור על פערי התזרים. בפועל מה שקורה הוא שככל שכמות העבודה עולה, במקום לייצר יותר רווחים עבור בעל העסק ותזרים גבוהים יותר בעסק עצמו – נוצרים התחייבויות נוספות לבעל העסק וחור יותר גדול בתזרים החודשיים. מכאן החיפוש אחר הלוואה לעסקים קטנים בערבות המדינה. פנו לחברת ניהול נכון ותראו שתצאו מרוצים.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל