היכן ניתן לקבל הלוואות בערבות המדינה?

בין ההלוואות המוכרות ביותר בשוק האשראי הן הלוואות בערבות המדינה לעסקים. מיזמים הפותחים עסק לראשונה ועד בעלי עסקים קטנים ובינוניים הזקוקים לכספי ההלוואה לצורך השקעה וקידום העסק או לצורך שימוש בכסף כהון חוזר לשיפור התזרים העסקי. כל אלה יוכלו להיעזר בהלוואה בערבות המדינה. אם אתם זקוקים להלוואה מסוג זה ורוצים לבדוק היתכנות לקבלת ההלוואה, להכין תוכנית עסקית מסודרת ולפנות לטובת קבלת ההלוואה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו בניהול נכון נשמח לעמוד לשירותכם.

מה צריך כדי לקבל הלוואות בערבות המדינה לעסקים?

הלוואות בערבות המדינה לעסקים מקבלים מבנקים או גופי אשראי הרשאים לתת הלוואה מסוג זה בהסכם חתום מול משרד האוצר. תחילה פונים לקרן הלוואות בערבות המדינה לצורך קבלת אישור. הפנייה כרוכה בתשלום אגרה קטנה לקרן לעסקים לטובת החשב הכללי שייבחן את הבקשה שלכם. בדרך כלל הקרן תהיה ערבה לסך של עד 80% מההלוואה, כאשר יתר הסכום תצטרכו להביא כהון אישי. לעתים יידרשו מכם ביטחונות של עד 15% מסך ההלוואה, אולם כאשר מדובר בעסק בהקמה, ייתכן ואלה יהיו בגובה של עד 5% מסך ההלוואה. בדרך כלל לא תצטרכו להחתים ערבים, אך כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לקבלת ההלוואה, כדאי יהיה לפנות ליועץ עסקי מנוסה שילווה אתכם בהליך, כולל הכנת התוכנית העסקית, הגשת הבקשה ועד קבלת הכסף.

אילו יזמים ובעלי עסקים יכולים להיעזר בהלוואה בערבות המדינה?

הלוואה בערבות המדינה לעסקים יכולה לסייע ליזמים, עסקים קטנים ובינוניים עם מחזור הכנסות של עד מאה מיליון שקלים בשנה, אנשים העוסקים בייבוא וייצוא, חקלאים, עמותות, יהלומנים ועוד. המטרה העיקרית של הלוואות מסוג זה הוא לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להתקיים, לשפר את תנאי התזרים שלהן ולסייע בהתפתחות שלהן באמצעות הלוואה עם פריסת תשלומים נוחה וריבית אחראית ביחס למה שקיים כיום בשוק. אם תאלצו לקחת הלוואה גדולה באופן ישיר מגופי האשראי השונים, הריביות עשויות לנסוק לשמיים, בעוד שבהלוואה בערבות המדינה ההלוואה תהיה לרוב בריבית של כמה אחוזים בודדים, עם אפשרות לדחות את תשלום ההלוואה בחצי שנה לתשלום הראשון. צרו איתנו קשר בחברת ניהול נכון ויחד נוכל לעבור תהליך מקצועי במהירות ויעילות.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל