סיוע לעסקים קטנים בלקיחת הלוואה

הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה נבדקת ומאושרת במקרים מסוימים ועל פי קריטריונים נדרשים. המדינה מעוניינת לתמוך בעסקים בתקופות כלכליות קשות או רגישות בחייהם. ההלוואה ניתנת רק לאחר עמידה בקריטריונים. היא בתנאים נוחים וניתנת על ידי בנקים וגופים מוסדיים שקבלו אישור לכך, כאשר המדינה ערבה להחזרים הכספיים. "אמיר פרידברג" בעל חברת "ניהול נכון"  עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה – בתהליך מבוקר

הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה ניתנת בעת הקמת העסק. בנוסף, לעסקים בעלי מחזורי כספים מסוימים, לאלו העוסקים בתעשייה, בייצוא ועוד. המדינה ערבה להלוואה ומבטיחה לגורם המממן את החזרת הכספים במקרים של חדלות פירעון. השיפוי ניתן לחלק מהסכום בהתאם למסלול הנבחר. מעורבות המדינה כגורם המספק הגנה מאפשר קבלת ריביות זולות, יחסית, תנאי החזר נוחים ועוד. לא כל עסק יכול לקבל הלוואה כזאת. כך למשל עסק מוגבל או עסק הרוצה להחזיר חובות. לכן, כדאי להכיר היטב את הקריטריונים כדי להגיש בצורה נכונה את הבקשה ולקבלה. בעת הבקשה מעורבים בה שלושה גורמים: הלקוח, נציג המדינה ונציג הבנק או הגוף הפיננסי המממן האחר.

הגשת הבקשה ואישורה

לאחר הגשת הבקשה מתחיל תהליך איסוף המסמכים המונפקים מרואה החשבון של הלקוח בתוספת חתימת עורך דינו של המבקש. בשלב זה, אף משלמים את האגרה למדינה. בהמשך יש להגיש תכנית עסקית שאותה מכין רואה החשבון או כלכלן אחר. לאחר קבלת המסמכים ואישורם נבדקת הבקשה על ידי כלכלן בוחן מטעם המדינה, הוא מעבירה לוועדת אשראי מטעמה אשר מקבלת החלטתה. לאחר שהכול מאושר הנושא יועבר לביצוע. או אז, ייחתמו המסמכים על ידי שני הצדדים והכספים יועברו לחשבונו של הלקוח.

ייעוץ וליווי של מומחה

"אמיר פרידברג" בעל חברת "ניהול נכון" עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל מתלבט, הכנת מסמכים, מעקב וליווי ככל הנדרש. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בתחום, מקבלת עדכונים שוטפים על חידושים וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים. הוא ישמח לספק שירות לכל לקוח חדש. 

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל