כך תוכלו להשיג את המינוף הנדרש באמצעות הסוכן הנכון

לכל עסק יכולות להיות תקופות מוצלחות פחות, וזה חוץ מהעובדה שכל עסק קטן או בינוני נדרש לכמה שנים על מנת לבנות את הביסוס שלו. הלוואות בערבות המדינה לעסקים, הן אחת הדרכים שבהן המדינה מעדיפה לעזור למנוע הצמיחה של הכלכלה כדי שיוכלו להמשיך לבנות את העסק, לתפעל אותו, לספק תעסוקה ישירה ועקיפה לעובדים רבים ככל האפשר, ולעזור להם להחזיק את הראש מעל המים בעתות משבר כמו שנת הקורונה. ההלוואות ניתנות לפי קריטריונים מסוימים ולכן לא כל אחד יכול לקבל אותן. כדי להבטיח שאתם תהיו מאלה שנהנים מהתנאים המיוחדים, כדאי להיעזר באיש מקצוע כמו אמיר פרידברג – ניהול נכון, שגם עוזר לכם להגיש את הבקשה וגם לנהל את הכספים טוב יותר בדרך לצמיחה.

מה חשוב לדעת על הלוואות בערבות המדינה לעסקים?

  • לא מדובר במתנה אלא בהלוואה שניתנת בתנאים מועדפים ובזול, יחסית לבנקים ולגופי מינוף אחרים. אבל היא לא ניתנת סתם כך לכל מי שמבקש אלא למי שמגיש בקשה מעוגנת בקריטריונים לזכאות ומי שמצליח להוכיח באמצעות התכנית העסקית שלו שיש לו בסיס איתן ועסק שיש לו קיום מוצדק ומובטח לשנים. זאת הסיבה שבגללה כדאי לגשת לפחות לייעוץ, אצל מי שמגיש בקשות בשם עסקים לקרנות האלה, כדי לוודא שאתם לא עושים את המאמץ לחינם.
  • כל הלוואה כזאת ניתנת בריבית מעולה של עד פריים+3.5% ומי שמכיר את ההלוואות שניתנות בבנקים ובגופים מסחריים אחרים יודע היטב שזאת הדרך הזולה ביותר לקבל כסף בזול. מה גם שמדובר בהלוואה שאפשר להחזיר במשך חמש שנים ולכן הפריסה שלה מאוד נוחה כשהעסק עובד ויכול לגלגל תזרים מזומנים חיובי שמבטיח את קיומו.
  • לכל עסק דרוש יועץ פיננסי שיכול לעזור לכם לבנות את התכנית העסקית שמבטיחה את ההלוואה, אבל גם את מימושה בדרך הבריאה והנכונה ביותר לעסק, וזה כבר דורש איש מקצוע מנוסה בעסקים.

לקבל את המינוף בעזרת היועץ הנכון

יועצי עסקים שיכולים לעזור לכם לקבל הלוואות מעולות שהמדינה ערבה להן, יכולים לעזור לכם גם לנהל אותן ואת ההבראה שלכם, וזה בדיוק מה שאמיר פרידברג – ניהול נכון, עושה עם הלקוחות שלו שמבקשים הלוואה ומנצלים אותה הכי טוב שאפשר כדי להבריא את העסק שלהם.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל