היעזרו במומחה להגשת בקשות הלוואה

לכל עסק קטן שמוקם לוקח לפחות שלוש שנים להתייצב, לבנות מאגר לקוחות ולהתבסס על תזרים הון עצמאי שאינו נזקק למינוף, גם כשאין משבר. הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה, היא הפתרון הטוב ביותר לכל מי שנזקק לתזרים חיובי כדי להמשיך לבנות את העסק שלו, ולהרוויח כספים שיוכלו לעזור לו לצמוח ולעשות את מה שהוא רצה לעשות כשהקים את העסק. זוהי הגשמת חלום בעזרתה של המדינה, שמאמינה בעסקים הקטנים כמנוע צמיחה ולכן מסייעת להם בהלוואות בערבות מובטחת כדי שלא יצטרכו לשלם עליהן יותר מדי. אמיר פרידברג – ניהול נכון, עוזר לכם להשיג את ההלוואה הזאת וגם לשלב אותה טוב יותר בעסק שלכם.

איך הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה עוזרת לכם?

  • בנקים וגופי מימון חוץ בנקאיים, ישמחו להלוות לכם כל סכום שתרצו בכפוף לערבויות ולתכנית עסקית וגם הוכחה שאתם יכולים להחזיר את הכסף. אבל המחיר לעסק קטן בתחילת דרכו או עסק בשנותיו הראשונות בכלל הוא יקר יחסית, מבחינת הריבית וגם מבחינת ההחזר של התשלומים. אתם יכולים לקבל את כל המינוף הזה בתנאים מעולים של ריבית פריים+3.5% או פחות, וגם להבטיח שהם יישמרו לחמש שנים משום שהמדינה ערבה לכם ל-70% מההלוואה. אין טוב מזה כדי להבטיח מינוף.
  • לא כל אחד יכול ויודע לבקש כסף והלוואה וכדאי לעשות את זה בעזרת מומחה שכבר ליווה אין ספור בעלי עסקים בדרך לקרנות שנותנות את ההלוואה. יש חשיבות גדולה מאוד לדרך שבה מבקשים, למסמכים ולתכנית העסקית שמציגים וגם להוכחה שאתם יכולים לעמוד בתנאי ההלוואה ולהחזיר אותה. אל תעשו את זה לבד למרות שזה כסף זול יחסית.
  • את הקריטריונים שמאפשרים לכם לקבל הלוואה טובה, מכיר רק מי שכבר הגיש בקשות כאלה בשמם של עסקים רבים ולכן יודע בדיוק אם תוכלו לקבל אותה וגם איך לשלב את ההלוואה בתכנית העסקית שלכם כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל שלה לצמיחה ולעבודה קשה.

אמיר פרידברג – ניהול נכון, עוזר לכם להגיש את הבקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה לאחר שנים רבות שבהן הגיש את הבקשה לאנשים שנהנו ממנה והצליחו לעלות על דרך המלך להצלחה עסקית בזכותה.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל