הדרך הטובה והמומלצת לקבלת הלוואה

הלוואות בערבות מדינה לעסקים ניתנת בנסיבות מסוימות ורק לאחר עמידה בקריטריונים שהמדינה  מכתיבה. הרעיון שעומד מאחרי המיזם הנ"ל הוא הרצון של המדינה לתמוך בעסקים בתקופות כלכליות קשות או רגישות לעסק. ההלוואה הינה בתנאים נוחים בגלל הערבות הגורפת של המדינה. היא ניתנת על ידי בנקים וגופים מוסדיים מורשים בהתאם לבחירת מבקש ההלוואה. "אמיר פרידברג" בעל חברת "ניהול נכון" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

הלוואות בערבות מדינה לעסקים – בתנאים נוחים

הלוואות בערבות מדינה לעסקים ניתנת בתנאים נוחים, ובעיקר, מדובר על ריביות נמוכות לשוק ובתנאי החזר נוחים וגמישים. זכאים לקבלן עסקים בעלי מחזורים כספיים מסוימים, כאלו העוסקים בייצוא, בתעשייה ועוד. בנוסף, בעלי עסקים המתכוונים להקים עסק חדש מהיסוד. המדינה ערבה להלוואה ומבטיחה שיפוי למוסד הפיננסי המממן במקרים של חדלות פירעון. השיפוי ניתן לחלק מהסכום על פי המסלול הנבחר מראש. רבים מנצלים את ההסדר כדי לקבל הלוואות שמועד הפירעון מתחיל לאחר מספר חודשים. עם זאת, לא כל עסק יכול לקבל את ההלוואה. במיוחד, עסקים מוגבלים או הרוצים לנצלה להחזרי חובות. גובה המימון משתנה בהתאם לקריטריונים שחובה להכירם כדי להגיש בקשה שתאושר בסבירות גבוהה.

הגשת הבקשה ואישורה

הבקשה מוגשת ולצידה נדרשים מסמכים כלכליים אותם מכין רואה חשבון. עליהם חייבת להופיע גם חתימת עורך דין המייצג את הלקוח. יש לצרף גם תכנית עסקית חתומה על ידי רואה חשבון. כל המסמכים נבדקים על ידי כלכלן של המדינה. הוא מעבירם לוועדת אשראי המקבלת החלטה לחיוב או לשלילה. במידה והאישור מתקבל יחתמו כל הצדדים על המסמכים, ואז יועבר הכסף מהמוסד הפיננסי המממן לחשבון המבקש.

ליווי צמוד של מומחה

"אמיר פרידברג" בעל חברת "ניהול נכון" עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הכנת תכנית עסקית ומסמכים אחרים, מעקב וליווי ככל הנדרש. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בתחום, מהתעדכנות שוטפת בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים וכדומה. הוא ישמח להעמיד את התשתית המעולה הקיימת ברשותו לטובת כל לקוח חדש או ותיק. 

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל